IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 23 mai 2008

ROMULUS MICLEA ARE SANSE MARI SA CONTINUE CU POLI IASI


Jucatorul echipei Poli Iasi, Romulus Miclea, aflat la finalul contractului cu gruparea din dealul Copoului, a declarat ca, desi are mai multe oferte, ar putea continua cu formatia pregatita de Ionut Popa.
„Cand am plecat in vacanta, domnul Boca (n.r. – presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca) mi-a facut o oferta si a ramas sa mai vorbim. Sincer, eu m-am simtit foarte bine la Iasi, dar nu am luat inca nicio decizie. Recunosc ca am primit oferte si de la alte echipe din Liga I, dar si din strainatate, insa cred ca voi continua cu Poli Iasi. Ramane de vazut. Eu nu am pus niciodata banii pe primul plan, dar nu pot sa nu recunosc ca nu ma intereseaza situatia de la echipa, deoarece de sustinerea ei va depinde parcursul in viitorul sezon“, a declarat Romulus Miclea.
Mijlocasul formatiei iesene a mai spus ca pana la mijlocul saptamanii viitoare va da un raspuns: „Dupa terminarea campionatului, am petrecut cateva zile in Iasi cu un grup de prieteni. Dupa aceea, am fost cateva zile în Egipt, impreuna cu prietena mea, iar de la inceputul acestei saptamani m-am intors în tara. Am vorbit cu domnul Boca si i-am spus ca ii voi da un raspuns concret in privinta propunerii de prelungire a contractului la mijlocul saptamanii viitoare“.
Presedintele clubului iesean, Sorin Boca, s-a declarat increzator ca Miclea isi va prelungirea cu Poli Iasi: „Il stiu foarte bine pe Romica si sunt convins ca el va continua cu Poli Iasi. Noi i-am dat o mana de ajutor atunci cand a avut nevoie, iar el a facut destule jocuri bune. Mi-a spus ca pentru el Poli este pe primul plan, asa ca nu cred ca vor fi problema si va semna o noua intelegere cu noi“.

2 comentarii:

Vladimir Ilici Lemin spunea...

Si unde ar putea pleca Miclea? La Bucuresti? Asta doar daca i s-a facut dor de amanta sa, Violeta Andrei, stirista sportiva de la
N24. Schimba sportul, devine vaslas? Hahaha!

czavastin spunea...

Era Violeta Borsh, pe vremea cand umbla vorba ca ar fi impreuna, plus ca ochii care nu se vad se uita.
In ceea ce privesc ofertele, sincer, nu stiu unde ar putea pleca Romica.
Vaslas? Ce vroiai sa spui? E prea fina ironia...