IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 6 mai 2008

IONUT POPA: „SA NU PIARDA CFR-UL CAMPIONATUL, PENTRU CA STEAUA NU-L POATE LUA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti ca formatia CFR Cluj poate pierde campionatul si ca totul depinde doar de elevii lui Ioan Andone.
„Sa nu piarda CFR campiontul, pentru ca Steaua nu-l poate lua! Ceferistii clujenii depind doar de jocul lor, in timp ce Steaua cu o victorie nu are asigurat titlul. Noi am batut si Steaua si CFR Cluj, dar parca Steaua a jucat mai bine cu noi. Sincer intre Steaua si CFR Cluj, eu aleg... Universitatea Cluj! Daca ar fi sa pun o suma mare de bani la pariuri, as merge pe «U» Cluj! «U» Cluj a jucat bine multe meciuri, insa a avut ghinion. «U» Cluj joaca mai bine decat Steaua si decat CFR. Va spun eu: vor fi batai mari in Cluj!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca este usor de anticipat rezultatele din ultima etapa: „Nu v-am spus rezultatele de etapa trecuta? Buzaul a batut Craiova, iar Ceahlaul pe Poli Timisoara! Acum Ceahlaul va bate la Craiova, iar la Steaua va fi egal pana prin minutul 85 si, in functie de rezultatul de la Cluj, va castiga cine va avea nevoie! Doar la Poli Iasi e greu de anticipat un rezultat, pentru ca noi jucam pe teren toate meciurile! Putem castiga la Galati, la fel de bine cum putem pierde. E mai greu sa ghicesti un rezultat cand se joaca pe teren!“

Niciun comentariu: