IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 4 mai 2008

IONUT POPA: „O VICTORIE MERITATA“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, si-a felicitat elevii pentru victoria obtinuta in fata Universitatii Cluj.
"A fost o victorie importanta, asteptata si meritata. In afara de cateva situatii de gol ale oaspetilor am dominat clar jocul. Ma bucur pentru jucatorii mei, care dupa pauza au aratat o alta fata si au tratat jocul cu seriozitate", a spus Popa.
Tehnicianul s-a declarat multumit de faptul ca iesenii vor juca si in sezonul viitor in Liga I, apreciind acest fapt drept o performanta. "Echipa va juca pentru al cincilea an consecutiv in Liga I si cred ca este o mare realizare. In afara de evitarea retrogradarii am avut si un obiectiv personal pe care l-am reusit, acela de a bate viitoarea campioana si vicecampioana.
Ei au investit milioane de euro, iar noi nici macar n-am fost intr-un cantonament in strainatate", a spus Ionut Popa.
In final tehnicianul s-a declarat extrem de impresionat de reactia spectatorilor la finalul partidei: "Publicul a fost fantastic, iar cand mi-a scandat numele m-a emotionat. Dupa meci am mers la gard, unii mi-au dat flori, altii mi-au sarutat mana de parca as fi fost un adevarat popa si as fi facut o festanie. Iasiul va ramane mereu in inima mea. Daca e sa imi reprosez ceva in acesti ani e ca n-am reusit sa fac echipa pe care mi-am dorit-o, si as fi reusit poate cu mai multa intelepciune si mai multi bani".

Niciun comentariu: