IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 22 iunie 2008

DACA ESTE DAT AFARA, POPA ARE CLAUZA DE 300.000 DE EURO


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica faptul ca s-a inteles cu presedintele Sorin Boca sa primeasca suma de 300.000 de euro, in cazul in care este dat afara de la echipa.
„In sezonul trecut, cand echipa mergea mai prost si mi se cerea demisia, am fost nevoit sa trec prin niste situatii mai putin placute. Acum, voi semna un contract pe doi ani, iar suma mai putin conteaza. I-am si spus lui Sorin (n.r. – Sorin Boca), tu trece cat vrei si eu semenez. Dar conditia mea a fost sa am clauza de reziliere de 300.000 de euro! Adica, in situatia in care ma da afara, eu in zece zile sa primesc suma asta. Nu primesc banii in cele zece zile, incep sa curga penalitati. Ca sa nu-mi mai fac eu griji... Daca vor vrea sa ma dea afara, asta e. Eu semnez pe doi ani si nu plec...“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca in cantonamentul de la Debrecen asteapta sa ajunga aproximativ zece jucatori: „Acum, la inceputul cantonamentului, astept sa vina cinci-sase jucatori, trei straini si trei romani. Viveiros a semnat deja, mai astept doi straini. Peste o saptamana trebuie sa mai ajunga inca trei jucatori straini, dintre care doi internationali de tineret. Va dati seama ca nu pot da nume. Uite, spre exemplu, am vrut sa aduc un atacant sarb, de la a doua clasata din campioantul lor. {titi ce mi-a zis? Ca e mai bine platit in Ucraina si ca pleaca acolo. Ce sa fac? Trebuia sa dau 200.000 de euro pentru transfer si inca 150.000 de euro pentru contractul lui. De unde sa iau banii astia? Un alt exemplu, e fratele lui Pecnik, de la noi. Cel mai bun atacant din Slovenia. Ala e scula de jucator! Stiti cat vor la prima strigare pe el? 700.000 de euro. De unde atatea bani. Asta e, ne orientam si noi spre jucatori buni, dar ieftini sau liberi de contract“.

Niciun comentariu: