IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 1 iunie 2008

IOAN SALAVASTRU: „IN PROPORTIE DE 75%, BALBA VA PLECA DE LA POLI IASI!“


Impresarul jucatorului Ionut Balba, Ioan Salavastru, a declarat duminica faptul ca formatia Unirea Urziceni si-a manifestat intersul pentru atacant si ca sunt sanse mari ca acesta sa paraseasca Politehnica Iasi in aceasta vara.
„Am discutat in ultima perioada de mai multe ori cu Meme Stoica, care si-a manifestat interesul pentru serviciile lui Ionut Balba. Saptamana viitoare urmeaza sa discutam si cu oficialii de la Poli Iasi si sa vedem ce spun si ei. Cei de la Urziceni nu au facut inca nicio oferta concreta, dar am fi dispusi sa discutam de la 500.000 de euro in sus. Dupa mine, in proportie de 75%, Balba va pleca de la Poli Iasi!“, a declarat Ioan Salavastru.
Avocatul botosanean l-a comparat pe Ionut Balba cu Adrian Mutu, spunand ca se asteapta ca jucatorul sau sa se maturizeze, acum, dupa ce s-a casatorit: „Ionut s-a casatorit pentru ca s-a hotarat sa-si ordoneze viata de familie. De acum incolo va putea sa se ocupe linistit de cariera. Ati vazut ca si Adrian Mutu s-a linistit dupa ce s-a casatorit cu Consuelo. Eu sunt convins ca de acum si Ionut se va maturiza si va trata cariera ca un profesionist adevarat. Nu stiu daca va reusi sa ajunga la nivelul lui Mutu, dar eu ii doresc din tot sufletul sa ajunga cat mai sus!“
Ionut Balba s-a casatorit sambata cu prietena sa Andreea Macovei.

Niciun comentariu: