IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 22 iunie 2008

NUNO VIVEIROS: „SPER SA FACEM O FIGURA FRUMOASA IN NOUA EDITIE DE CAMPIONAT“



Atacantul echipei Poli Iasi, Nuno Filipe Vasconcelos Viveiros, a declarat duminica faptul ca isi doreste o evolu]ie foarte buna la gruparea cu care a semnat sambata.
„La Estrella Amadora erau probleme financiare si atunci mi-am dorit sa plec la alt club. Am vrut sa incerc altceva in afara Portugaliei. Am mai jucat in Grecia, la Skoda Xanthi, si am zis ca ar fi o oportunitate pentru mine sa vin in Romania. Despre Poli Iasi si despre acest oras am aflat multe lucruri de pe internet. {tiu ca aici sunt ca]iva jucatori buni si sper sa facem o figura frumoasa in noua edi]ie de campionat. Am fost primit foarte bine de jucatori si de presedintele clubului. Despre antrenor am auzit multe lucruri frumoase si sper sa lucrez bine cu dumnealui. Nu pot sa promit suporterilor un anumit numar de goluri, dar le pot spune ca voi face tot posibilul sa le aduc bucurii“, a declarat Nuno Viveiros.
Jucatorul portughez a mai spus ca fotbalul romanesc a crescut foarte mult si ca va depasi in curand fotbalul din Portugalia: „Fotbalul romanesc este cunoscut in Europa si mai ales in Portugalia. Cred ca echipele din Romania au crescut in ultima perioada si in scurt timp ar putea ajunge peste cel din Portugalia. Sunt echipe bune in Romania si aici au venit mul]i jucatori portughezi. Am fost coleg cu Moreirinha, de la CFR Cluj, cu Tiago Gomes, care trebuie sa vina la Steaua“.

Niciun comentariu: