IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 20 iunie 2008

SORIN BOCA: „OBIECTIVUL NOSTRU VA FI O CLASARE INTRE PRIMELE OPT ECHIPE!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca isi doreste o participare in cupele europene in sezonul viitor, dar ca obiectivul echipei este clasarea intre primele opt formatii.
„Este normal sa-mi doresc o clasare cat mai buna. Cine nu-si doreste?! Daca ar fi dupa mine, eu as vrea participarea intr-o cupa europeana, insa obiectivul nostru va fi clasarea intre primele opt echipe! Pentru atingerea acestui obiectiv eu cred ca ne trebuie un buget de aproximativ 4,5 – 5 milioane de euro. Ramane sa vedem daca il putem avea“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca in perioada urmatoare vor fi adusi mai multi jucatori in probe si ca spera ca macar doi-trei sa fie peste valoarea actuala a lotului: „Duminica echipa va pleca intr-un stagiu de pregatire in Ungaria, la Debrecen, si acolo sunt asteptati mai multi jucatori. Probabil vom face cinci-sase achizitii in aceasta vara, dintre care doi-trei jucatori sa fie titulari“.

Niciun comentariu: