IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 23 iunie 2008

IONUT POPA: „NU PUTEM SPERA DECAT LA SALVAREA DE LA RETROGRADARE!


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat luni ca nu crede ca formatia sa poate avea alt obiectiv decat salvarea de la retrogradare.
„Am vazut ca presedintele Sorin Boca vorbeste de cupe europene, de o clasare in primele opt echipe. El este optimist, dar hai sa fim seriosi. Si eu imi doresc multe, dar sunt realist si stiu care este situatia. Sincer vorbind, nu putem spera decat la salvarea de la retrogradare! Adica noi vrem cupe europene cu jucatori care au contracte de 40.000 de euro? Pai Timisoara a adus doi jucatori cu doua milioane de euro. Daca aducem si noi jucatori de cel putin 500.000 de euro, mai discutam, dar asa...
Cred ca in momentul de fata suntem in ultimele trei-patru echipe, nu in primele trei-patru. Daca ne uitam ca este Steaua, Dinamo, Rapid, CFR Cluj, Poli Timisoara, Unirea Urziceni, plus FC Vaslui, echipe care trag la cupe, noi ce mai vrem? Adica ne putem bate cu astea? Hai sa fim seriosi!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca nu este de acord cu aceia care il acuza ca nu aduce jucatori de la echipa a doua la prima echipa: „Vad ca sunt tot felul de voci care spun ca eu nu vreau la prima echipa jucatori de la echipa a doua. Eu in ultimii ani am adus de la echipa a doua vreo sapte-opt fotbalisti. Daca au valore ii iau la prima echipa. Si acum, in cantonamentul de la Debrecen, i-am luat pe Tofan, Plugaru si Buhusi. Tofan este un mijlocas bun, Plugaru mi-a placut cum joaca, iar Buhusi a mai fost la prima echipa, el debutand in urma cu doi ani, cand avea 15 ani si ceva, in prima liga. Ma acuza unii ca nu vreau sa-i iau pe acesti jucatori de la echipa a doua. Dar ei s-au uitat ca nu fac fata nici la Divizia B. Spuneti cati jucatori de la echipa a doua au fost ofertati de echipe de Liga a II-a. Pai daca nu au loc la Liga a II-a, eu ce sa fac, sa-i iau la Liga I ?! Nu se poate! Credeti ca mie nu mi-ar placea sa am numai jucatori locali in echipa si sa dam banii pe altceva?! Dar ce pot sa fac...“

Niciun comentariu: