IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 19 iunie 2008

POLI IASI A RENUNTAT LA ACHIZITIONAREA LUI MIRCEA GHEORGHE


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi ca gruparea din dealul Copoului a renuntat la achizitionarea mijlocasului formatiei Jiul Petrosani, Mircea Gheorghe.
„Am discutat cu Mircea Gheorghe inainte de reunirea lotului si in principiu ne intelesesem. El s-a prezentat luni la reunirea lotului, insa a avut pretentii salariale mai mari decat ii puteam noi oferi. Dat fiind ca negocierile dintre noi au ajuns intr-un punct mort, am renuntat la achizitionarea lui Mircea Gheorghe“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca nu se pune deocamdata problema ca vreun jucator sa plece de la Poli Iasi: „Am vazut ca au aparut tot felul de informatii in legatura cu Mijin si Paruolo. Cei doi nu au ajuns la reunirea lotului, dar vor veni in cantonamentul de la Debrecen. Nu se pune problema sa renuntam la ei decat in situatia in care aducem alti jucatori pe posturile lor. In ceea ce-l priveste pe portarul Traian Marc, nu am ajuns inca la o concluzie. Inca mai discutam. El si-a incheiat contractul cu noi, insa, pana la sfarsitul saptamanii, vedem daca isi va prelungi intelegerea cu noi sau nu“.
Referitor la capitolul achizitii, Sorin Boca a mai precizat ca mai multi jucatori vor veni in probe in cantonamentul de la Debrecen.
„E posibil ca in aceasta saptamana sa mai vina unul-doi jucatori in probe. Suntem in discutii cu niste fotbalisti din tara, dar deocamdata nu pot avansa niciun nume. Cert este ca in cantonamentul de la Debrecen vor veni mai multi jucatori in probe, atat din tara, cat si din strainatate“, a conchis Sorin Boca.

Niciun comentariu: