IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 20 iunie 2008

ZECE NUME PE LISTA LUI POPA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca, in cantonamentul din Ungaria, de la Debrecen, asteapta zece jucatori in probe.
„Astazi (n.r. – vineri) am incheiat prima etapa a pregatirii, acomodarea la efort. Duminica plecam la Debrecen, acolo unde timp de o saptamana vom face pregatiri cu eforturi maxime, cu cate doua-trei antrenamente pe zi. Continuam pregatirea la Debrecen cu cinci-sase jocuri de verificare, simultan cu pregaitrea tactico-tehnica. Speram ca la intoarcerea in tara sa jucam un amical cu FC Bihor sau UTA. Dupa revenirea in Iasi, vom continua pregatirile si vom mai juca doua-trei amicale. Avem o lista de zece jucatori cu care purtam discutii. Eu ii astept in cantonamentul de la Debrecen. Eu sper ca saptamana viitoare sa am tot lotul stabilit. Conditiile de la Debrecen sunt foarte bune, cu doua terenuri de pregatire, inca unul cu gazon sintetic. Jucatorii vor avea la dispozitie un bazin olimpic, unul cu apa termala. In apropiere este o padure, unde este o panta parca special facuta pentru alergari“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai precizat ca in perioada urmatoare va fi stabilita si situatia jucatorilor care vor sa paraseasca echipa sau la care se va renunta: „Urmeaza sa purtam discutii cu cativa jucatori la care vom renunta sau care vor sa plece. Nu putem sa-i lasam pe drumuri, vor si ei sa-si rezolve situatia. Portarul Traian Marc va parasi echipa si va pleca probabil la Forex Brasov, cu care am inteles ca este in negocieri. De asemenea, am renuntat la serviciile fundasului Adrian Toma. Tot in aceste zile vom clarifica si situatia lui Svetozar Mijin si a lui Gustavo Paruolo, jucatori care nu au mai venit la echipa. Din cantonamentul din Ungaria va lipsi doua zile portarul Cristian Branet, pe care l-am invoit, deoarece pleaca in Italia la nunta fratelui sau“.
Popa a incheiat spunand ca in cantonamentul din Ungaria vor merge si trei jucatori de la echipa a doua.
„Din lotul care va pleca in Ungaria vor face parte si trei jucatori de la echipa a doua. Este vorba despre Cezar Tofan, Andrei Plugaru si Alexandru Buhusi. Ultimul a mai facut pregatirea cu noi, dar nu a facut fata ritmului de la antrenamente. Acum a mai crescut, are 17 ani, si sper sa se descurce deoarece este un real talent, insa trebuie sa munceasca foarte mult si sa se puna la punct cu pregatirea fizica“, a conchis Popa.

Niciun comentariu: