IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 1 iunie 2008

IONUT BALBA S-A CUNUNAT CIVIL


Atacantul formatiei Poli Iasi, Ionut Balba, s-a cununat civil, sambata, cu prietena sa, Andreea Macovei, in prezenta unui grup restrans de prieteni si fara stirea parintilor.
„Ma bucur foarte tare ca am facut acest pas! Se intampla un lucru frumos in viata mea si tocmai de aceea cred ca emotiile sunt mult mai mari decat atunci cand sunt pe teren!“, a declarat Ionut Balba, care i-a facut cadou sotiei sale o masina decapotabila, la iesirea din sediul Starii Civile inmanandu-i acesteia cheia autovehicului.
Ionut Balba nu a scapat de emotii in fata oficierului Starii Civile, atunci cand prietena lui a raspuns in gluma la intrebarea daca il ia in casatorie pe atacantul gruparii din dealul Copoului: „Nu... am nimic impotriva!“
La evenimentul desfasurat sambata dupa-amiaza nu a fost prezent niciun oficial al Politehnicii Iasi, atat antrenorul Ionut Popa, cat si presedintele Sorin Boca absentand de la cununia civila.

Niciun comentariu: