IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 20 iunie 2008

IONUT POPA: „MUTU NU TREBUIA SA BATA PENALTY-UL CU ITALIA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca nu crede ca Adrian Mutu era jucatorul cel mai potrivit pentru a bate acel penalty in meciul cu Italia.
„Multi nu au fost multumiti de rezultatele Romaniei, dar hai sa ne uitam ce jucatori avem noi si cu cine am jucat. Sa nu uitam ca nu am pierdut in fata campioanei si a vicecampioanei mondiale. Cred ca am ratat calificarea din grupe in meciul cu Italia. Mutu nu trebuia sa bata penalty-ul in meciul cu Italia! Eu nu l-as fi pus pe el sa bata. A avut acea problema cu bunica sa, pe urma a fost si problema cu Chelsea. In plus, lui Mutu nu i-a mers jocul la acest turneu final. revenind la echipa noastra nationala, cred ca trebuie sa recunoastem faptul ca nu avem mijlocasi. Pai noi am jucat la mijloc cu doi fundasi, Chivu si Radoi. Cred ca daca ei ar fi jucat in defensiva ar fi dat un randament mai bun. ~n plus, pe benzi nu avem nimic! cel putin pe stanga. Ce pretentii sa avem in aceste conditii?!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a spus ca nationala Italiei, favorita sa, va castiga Campionatul European: „Eu cred ca Italia va castiga acest turneu final, asa cum am spus inca dinaintea inceperii competitiei. Au jucatori valorisi, experimentati, care cresc de la meci la meci. Sa nu uitam ca e campioana mondiala. Plus ca tin eu cu ei...!“

Niciun comentariu: