IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 25 iunie 2008

POLI IASI, COLONIE SLOVENA?


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca fundasul sloven Miroslav Radulovic a venit in probe la formatia pregatita de antrenorul Ionut Popa.
„Noi avem deja in lot doi jucatori sloveni, Dominik Bersnjak si Andrej Pecnik, care au dat un randament bun si am decis sa continuam cu aducerea unor jucatori sloveni. Am primit referinte bune depsre Miroslav Radulovic, jucator venit in probe. Sper ca si de aceasta data sa avem mina buna si sa fi ales un jucator bun. Pentru Radulovic, adaptarea va fi foarte usoara, dat fiind ca va fi ajutat de Bersnjak si Pecnik“, a declarat Sorin Boca.
Miroslav Radulovic este nascut in anul 1984, evolueaza pe postul de fundas dreapta si a jucat ultima data la formatia slovena NK Celje.
Oficialul iesean a mai spus ca in aceasta saptamina mai sunt asteptati sa ajunga in cantonamentul de la Debrecen al Politehnicii Iasi si alti jucatori: „De saptamina viitoare incep meciurile amicale si antrenorul Ionut Popa vrea sa-i vada la lucru pe toti jucatorii pe care i-am putea cumpara in aceasta vara. De aceea, in aceasta saptamana vor ajunge la Debrecen si alti jucatori“.

Niciun comentariu: