IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 17 iunie 2008

IONUT POPA: „M-AM TINUT DE CUVANT SI RAMAN LA IASI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti, ca era normal sa continue cu gruparea din dealul Copoului, asa cum i-a promis primarului Gheroghe Nichita.
„Multi m-au acuzat ca fac politica, dar mie mi s-a parut normal sa continui munca la Iasi doar in situatia in care omul care ne-a sprijinit permanent ramane primar. I-am promis domnului Nichita inainte de alegeri ca daca iese primar, semnez un contract nou. Iata ca m-am tinut de cuvant si raman la Iasi!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor, care zilele acestea se afla la in vacanta, la Mamaia, cu sotia, a mai spus ca pentru achizitii se va orienta tot spre jucatori „ieftini si buni“: „Ne asteapta un sezon foarte greu si trebuie sa aducem cativa jucatori pentru a ocupa golurile lasate de plecarile lui Cristea, Homei si Toma. Noi nu ne-am bazat niciodata pe vedete. Tocmai de aceea si acum ne vom orienta spre jucatori ieftini si buni. Jucatori muncitori, care sa dea totul pe teren. Probabil ca in cantonamentul de la Debrecen vor sosi mai multi jucatori, atat din campionatul intern, cat si din strainatate“.

Niciun comentariu: