IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 16 iunie 2008

MICLEA A SEMNAT CU POLI IASI


Mijlocasul Romulus Miclea, a carui intelegere cu Poli Iasi a expirat in aceasta vara, a semnat luni un nou contract cu gruparea din dealul Copoului.
„Am semnat astazi (n.r. – luni) cu Miclea prelungirea contractului pentru o perioada de trei ani. Speram ca in cel mai scurt timp sa semneze si Mircea Gheorghe, mijlocasul venit de la Jiul Petrosani. Au mai ramas cateva date de pus la punct si cred ca in cel mai scurt timp va semna si el, tot pentru o perioada de trei ani. In ceea ce-l priveste pe portarul Traian Marc, inca mai purtam discutii daca va continua cu noi sau va pleca la alta echipa. Un alt jucator ajuns la final de contract cu noi este Adrian Toma, la care am decis sa renuntam“, a declarat presedintele Politehnicii Iasi, Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca gruparea din dealul Copoului intentioneaza achizitionarea a inca trei-patru jucatori: „Pana la inceperea campionatului vom mai aduce inca trei-patru jucatori. Cel mai probabil, acestia vor veni in cantonamentul echipei, de la Debrecen. Ne mai trebuie un fundas dreapta, un mijlocas dreapta si unul-doi atacanti.
Nu am renuntat inca la fundasul Sportului Studentesc, Cristian Irimia. In schimb, atacantul Cristian Bratu, de la Dacia Mioveni, nu mai prezinta interes pentru noi. Vom aduce jucatori atat din campionatul intern cat si din strainatate“.

Niciun comentariu: