IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 17 iunie 2008

IONUT BALBA: „RAMAN LA POLI IASI!“


Atacantul echipei Poli Iasi, Ionut Balba, a declarat marti ca va continua cu gruparea din dealul Copoului si in sezonul 2008/2009.
„Am vazut ca presa m-a tot transferat vara asta! Am inteles ca s-ar fi interesat de serviciile mele cateva echipe, dar eu nu am vazut nicio oferta concreta. Raman la Poli Iasi! Mai am contract cu aceasta echipa si vreau sa demonstrez ca nu s-au inselat cand mi-au prelungit contractul“, a declarat Ionut Balba.
Ionut Balba a mai spus ca se asteapta la o editie de campionat foarte grea: „Gata, s-a terminat vacanta! A fost o vacanta scurta, dar foarte frumoasa. ~n viata mea s-au intamplat multe lucruri frumoase si sunt fericit (n.r. – s-a casatorit). Incepem munca deoarece ne asteapta o editie de campionat mult mai grea, probabil, decat cea de anul trecut. Multe echipe s-au intarit si vom avea partide foarte grele. De la noi au plecat cativa jucatori, dar sunt convins ca vor veni altii, cu ajutorul carora vom reusi sa facem meciuri bune. Ma bucur ca domnul Nichita a iesit din nou primar si sunt convins ca va continua sa ne ajute, asa cum a facut-o si pana acum. Cred ca ne putem propune obiective mai mari decat am avut in anii trecuti“.
Referitor la partida echipei nationale a Romaniei cu Olanda, Ionut Balba a spus ca se asteapta la o victorie a „tricolorilor“: „E clar ca va fi un meci foarte greu, dar eu cred ca vom bate Olanda si ne vom califica. Olandezii sunt deja calificati si cred ca o vor lasa mai moale. Nu au nicio determinare si acest lucru conteaza foarte mult“.

Niciun comentariu: