IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 19 aprilie 2008

ADRIAN PORUMBOIU ACUZA: "N-AM CASTIGAT DIN CAUZA ACESTUI ARBITRU «TELECOMANDA»!"


Finantatorul formatiei FC Vaslui, Adrian Porumboiu, era extrem de suparat la finala partidei FcVaslui - Poli Iaşi, scor 0-0, ca echipa sa nu a castigat din cauza arbitrului Deaconu.

"Imi pare rau ca am avut si eu o contributie la promovarea acestui arbitru in Divizia B, pe cand eram vicepresedinte la CCA. Dupa meci m-am dus in vestiar si mi-am felicitat jucatorii. Le-am spus ca le voi da prima de victorie, chiar daca nu au castigat, pentru ca nu e vina lor. A fost vina arbitrului «telecomanda», pe care l-am avut la acest meci", a declarat Adrian Porumboiu.

Niciun comentariu: