IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 11 aprilie 2008

IONUT POPA: „ZVONURILE SI PLOAIA VIN DE LA CLUJ!“

Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca nu este adevarat ca ar fi ajuns la o intelegere, din vara, cu gruparea Universitatea Cluj.
„Da, am semnat cu «U» Cluj, da’ am uitat contractul pe pian si nu l-am adus! Vad ca zvonurile si ploaia vin de la Cluj! Eu cred ca daca as face si greva foamei nu m-ati crede! N-am semnat dom’le nimic! Acum vreo doua saptamani presa ma dadea la alta echipa. Acu vad ca-s la Cluj! Terminati cu astea, eu sunt antrenorul Politehnicii Iasi“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca singura echipa la care si-ar dori sa antreneze, in afara de Poli Iasi, este Soimii Pesac: „Eu vreau sa ajung antrenor la Soimii Pesac. Acum de Pasti, le voi duce din partea jucatorilor de la Poli Iasi niste ghete, sa aiba cu ce juca. Sunt ghete second hand, da’ inca mai pot fi folosite. Daca vreau la Steaua? Da, vreau sa fiu patron, manager, antrenor si jucator! Am vorbit chiar cu primarul de la Pesac sa schimbam denumirea echipei in Steaua Pesac, sa pot spune si eu ca antrenez Steaua!“
Popa a precizat ca a facut apel la decizia Comisiei de Disciplina de a-l suspenda trei etape: „Mi s-a spus ca apelul nu se poate judeca în aceasta saptamana, asa ca voi sta si cu UTA in tribune. Daca se judeca pe 17, de ziua mea, oricum nu merg la comisie, pentru ca imi inchid telefonul si ma duc la manastiri!“, a spus tehnicianul.
Popa a ispasit deja o etapa de suspendare la meciul cu Rapid, din Giulesti, pierdut de moldoveni cu 3-0.

Niciun comentariu: