IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 4 aprilie 2008

DAN PETRESCU: "NE-AM CREZUT PREA DEVREME INVINGATORI!"


Antrenorul Unirii Urziceni, Dan Petrescu, si-a certat elevii, in ciuda victoriei cu 3-2 in fata Politehnicii Iasi, pentru ca s-au relaxat pe final, cand gazdele au fost la un pas de egalare.
"Ar trebui sa fim fericiti, pentru ca am castigat. Am avut 3-1, dar pe final am cam tremurat.
La 3-1 ma asteptam sa rezolvam mai repede meciul, iar în loc sa castigam la diferenta mai mare era sa facem egal pe final. Stelea ne-a salvat la acea lovitura libera a lui Cristea, dar cred ca un egal nu era echitabil. La 3-1 ne-am jucat cu ocaziile, am avut multe contraatacuri în superioritate numerica, dar ultima pasa a fost întotdeauna la misto. Ne-am crezut prea devreme învingatori si asta era sa ne coste", a declarat Dan Petrescu.
"Meritam mult mai mult de la acest campionat si trebuia sa fim mai sus în clasament. Trebuie sa castigam meciul de la Cluj, pentru a spera în continuare la Cupa UEFA", a mai adaugat Petrescu, cel care si-a exprimat în final speranta ca Politehnica va reusi sa ramana în prima liga si în viitorul sezon.

Niciun comentariu: