IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 13 aprilie 2008

POPA A STAT IN TRIBUNA


Suspendat pentru trei etape, dupa incidentul cu Mara, de la partida cu Unirea Urziceni, antrenorul Ionut Popa a urmarit partida de ieri din tribuna B.
„A fost frumos ca spectator. Am mancat seminte. Am facut poze. Am dat autografe. Chiar m-a emotionat un batran de 77 de ani, care a venit de la 35 de kilometri de Iasi pentru a face o poza cu mine“, a comentat Popa activitatea sa din tribuna.
Referitor la joc, Popa s-a declarat nemultumit de greselile din repriza a doua: „In partea a doua a jocului, la 4-0, am tratat multe faze cu lejeritate si oaspetii si-au creat mai multe ocazii de gol, au avut un penalty si au anscris o data.“
Popa a avut si o explicatie inedita pentru modul in care a tinut legatura, prin telefon, cu secundul Narcis Ciocarlan. „Am tinut legatura prin firul rosu. M-au ajutat Putin si Mossad-ul!“, a spus antrenorul iesenilor.
Tehnicianul iesenilor le-a cerut scuze suporterilor formatiei UTA, explicand ca regreta faptul ca echipa sa de suflet si-a compromis sansele de a ramane in Liga I dupa acest esec.
„Imi pare rau pentru UTA si le cer scuze suporterilor aradeni pentru ca am castigat la o diferenta prea mare. UTA va fi mereu echipa mea de suflet. Imi aduc aminte ca în '93, cand am debutat antrenor la UTA, eram cel mai tanar tehnician din Divizia A. S-a vazut ca este o echipa debusolata, aflata în deriva, probabil si fotbalistii stiau ca nu mai au sanse sa se salveze“, a mai spus Ionut Popa.

Niciun comentariu: