IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 8 aprilie 2008

IONUT POPA: „NU NE VOM PREDA CU RAPID!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti ca formatia sa nu este inca salvata de la retrogradare si ca trebuie sa lupte fiecare punct.
„Ne va fi greu in «Giulesti», mai ales ca imi lipsesc aproape jumatate dintre titulari. Bineninteles ca nu ne vom preda cu Rapid, dar nu stiu ce putem reusi in conditiile in care nu avem la dispozitie mai multi jucatori de baza. Noi am reusit sa batem doua candidate la titlu, Steaua si CFR Cluj, insa si alte echipe au inceput sa adune punct dupa punct. Asa ca nu ne putem considera cu sacii in caruta! Distanta fata de celelalte echipe de la retrogradare nu este foarte mare. Avem inca mult de treaba pana sa spunem ca am scapat de retrogradare“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul gruparii iesene a mai spus ca spera ca macar de aceasta data Poli sa fie arbitrata corect pe terenul Rapidului: „Sezoanele trecute am avut probleme cu arbnitrajul in «Giulesti». Sper ca macar de aceasta data sa nu mai fie astfel de probleme. Vreau sa fiu bine inteles: nu doresc ca Iasul sa fie ajutat de arbitri, ci doar sa fie arbitrat corect. Eu am fost corect dupa meciul cu Unirea Urziceni si am spus ca arbitrajul lui Hategan a fost bun, in ciuda faptului ca am pierdut. De cele mai multe ori cand pierzi un joc esti tentat sa arunci o parte din vina pe arbitri. Eu n-am facut asa si sper sa nu fie probleme cu arbitrajul“.

Niciun comentariu: