IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 8 aprilie 2008

POPA: „NU MA ASTEPTAM LA O ASEMENEA DECIZIE IMPOTRIVA MEA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti seara ca decizia luata de Comisia de Disciplina de-al suspenda trei etape si de a-l amenda cu 5.000 de lei l-a luat prin surprindere.
„Sunt suparat! Ce sa zic? Nu vreau sa comentez decizia lor. Nu ma asteptam la o asemenea decizie impotriva mea! Adica eu le-am prezentat situatia, a spus si Bogdan mara ca nu s-a intamplat nimic si ei mi-au dat trei etape suspendare si 5.000 de lei amenda. Ce sa mai spun? Sa vad, sa vorbesc cu Sorin (n.r. – presedintele Sorin Boca)... Sa vad daca pot face apel... Chiar nu stiu ce sa zic acum...“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca spera ca acaesta decizie a Comisie sa-i motiveze in plus pe jucatori: „E clar ca maine (n.r. – miercuri) nu voi putea sta pe banca de rezerve la meciul cu Rapid. Tot ce pot spera este ca aceasta decizie a Comisiei sa-i motiveze in plus pe jucatorii mei. Ce mai pot spune in asemenea situatie?!“

Niciun comentariu: