IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 23 aprilie 2008

POPA, SUPARAT PE „GAZETA SPORTURILOR“


La sfarsitul partidei cu Dacia Mioveni, la conferinta de presa, antrenorul Politehnicii Iasi, Ionut Popa, a socat asistenta cand a spus ca nu vrea sa vorbeasca despre meci si s-a lansat intr-un atac dur asupra unui ziarist de la „Gazeta Sporturilor“.
„Am dominat astazi tot meciul.
Atat despre partida de astazi! Sunt foarte suparat! Vreau sa-l intreb si eu ceva pe ziaristul de la «Gazeta Sporturilor» care, intr-un articol aparut astazi (miercuri – n.r.) a spus ca «fotbalul ar fi mult mai frumos fara echipe ca Pandurii Targu Jiu, Ceahlaul Piatra Neamt, Gloria Buzau si Dacia Mioveni!». Vreau sa stiu si eu ce a vrut sa spuna!“, a tunat Ionut Popa.
De partea cealalta, antrenorul Sorin Cartu nici nu a fost prezent la meci, in timp ce secundul Mircea Irimescu a refuzat sa vina la conferinta de presa, insa a declarat la vestiare: „Ce sa spun despre meci? Voi nu ati vazut ce-a fost?! Ne-a eliminat doi jucatori! Poti sa spui ceva? Imediat te cheama la comisii si iti dau amenzi de cateva zeci de milioane. Au impresia ca noi venim de la sah! Hai sa fim seriosi!“

Niciun comentariu: