IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 18 aprilie 2008

IONUT POPA: „ MOLDOVA MERITA SA AIBA O ECHIPA IN CUPA UEFA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat vineri din nou nemultumit de faptul ca nu poate alcatui cel mai bun „11“.
„Iar sunt nemultumit! Am trei absente mari. Onut, Balba si Adrian Ilie nu pot juca. Iar nu pot alinia cel mai bun «11». Primii doi sunt accidentati, iar cel de-al treilea este suspendat. Nu mai spun ca Palimaru este iar accidentat! La el m-am obisnuit, daca nu e racit, e accidentat! Balba s-a accidentat azi (n.r. – vineri) la antrenament. Nu a putut face tot antrenament si a avut nevoie de gheata pentru genunchi“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca partida cu FC Vaslui, de sambata, va fi una a ambitiilor: „Totul va tine in meciul cu FC Vaslui de ambitie. Se intalnesc doua echipe din orase invecinate si e normal sa fie orgolii. Desi vor fi aceste ambitii, sunt convins ca ambele echipe vor dori sa demonstreaza ca stiu sa joace fotbal si ca au jucatori valorosi. Ei au tras la Cupa UEFA, dar se pare ca nu vor reusi. E pacat, pentru ca acolo s-au bagat multi bani si cred ca Moldova merita sa aiba macar o echipa in Cupa UEFA!“
Referitor la arbitrul Deaconu, care va conduce la centru partida FC vaslui – Poli Iasi, Ionut Popa a spus ca isi doreste ca acesta sa fie corect: „Am vazut ca arbitreaza Deaconu. Toata lumea s-a luat de acest arbitru. Eu vreau, ca intotdeauna, sa fie corecti arbitri. Nu cer mai mult. Am pastrat intotdeauna un respect fata de arbitri. As dori sa dispara acea vorba, care a preluata de «afara», ca formatiile mari sunt avantajate de arbitri. De ce sa fie Steaua avantajata daca joaca impotriva noastra? Nu mi se pare corect. Arbitrul trebuie sa fie corect indiferent de echipele pe care le arbitreaza“.

Un comentariu:

bettips spunea...

Iesenii merita sa aiba o echipa in cupele europene, dl. Popa, nu Moldova! Iasul! Problema e ca degeaba merita orasul asta, daca nimeni nu face nimic decat sa isi dea cu parerea si sa se planga ca nu are bani! Stadionul ala trebuie daramat si trebuie facut un altul, care sa fie demn de secolul in care traim! Gata cu pistele de atletism, ca in comunism! Uitati-va la englezi! Poate o sa se bage bani ca lumea candva si la Iasi, speram ca pana plecam noi de pe pamant!