IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 1 aprilie 2008

LOVITURA DE TEATRU LA POLI IASI: "IONUT POPA SI-A DAT DEMISIA"


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti, 1 aprilie, ca in urma discutiilor purtate cu presedintele clubului, Sorin Boca, si-a reziliat intelegerea cu gruparea din dealul Copoului, deoarece a aflat ca doi jucatori au facut "blat" in partida pierduta duminica, la Targu Jiu, cu Pandurii, scor 0-1.
„Este inadmisibil asa ceva! Gata! Plec! Luni seara am aflat din surse sigure ca doi jucatori de-ai mei au «trantit» meciul de duminica, din deplasare, cu Pandurii Targu Jiu. Paruolo si cu Miclea au fost contactati de cei de la Pandurii pentru a nu-si apara corect sansele“, a declarat Ionut Popa, extrem de suparat.
Intrebat ce va face in continuare, tehnicianul a spus ca s-ar putea sa dea curs ofertei venite de la FC Vaslui, echipa care s-a despartit luni de antrenorul Dorinel Munteanu: „M-a contactat domnul Porumboiu si mi-a propus sa ma duc la Vaslui. Sa vad. Cred ca o sa bat palma cu ei!“

Un comentariu:

Danyell Dia spunea...

asta e pacaleala, nu?