IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 20 aprilie 2008

IONUT POPA: „E MISTO LA OFICIALA: MANANC, BEAU...!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionu] Popa, care, la partida de sambata, de la Vaslui, si-a ispasit ultima etapa de suspendare in urma incidentului cu Bogdan Mara, a declarat duminica faptul ca s-a simtit bine la tribuna oficiala.
„La Vaslui am stat la loja! E misto la oficiala: mananc, beau...! Mi-au dat aia un sandwich, o cafea, un suc. E misto! Eu va spun: daca nu era Porumboiu, acum Vasluiul era raion! A facut foarte multe lucruri bune acest om la Vaslui. Cat despre meci, ce sa zic? Noi am vrut sa castigam. Daca in aparare ne-am descurcat destul de bine, in atac nu s-au miscat bine jucatorii mei“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca se asteapta ca Federatia si Liga sa nu ia nicio masura dupa ce fanii Politehnicii au incendiat cateva scaune la partida de sambata: „Eu nu stiu regulamentele. Totusi, nu vad de ce am fi suspendati pentru ca suporterii au incendiat acele scaune... Ma deranjeaza gestul acelor asa-zisi «suporteri». Ce sa mai spun, si-au dat in petec! Ce dracu i-a apucat?! Si eu as fi ars vreo zece scaune, da’ m-am abtinut! Ei n-au putut!
Chiar asa am ajuns?! Aia nu-s suporteri adevarati!“

Niciun comentariu: