IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 9 aprilie 2008

RADA: „A FOST UN MECI GREU CU IASUL!“


Antrenorul Rapidului, Marian Rada, a declarat miercuri, la finalul meciului castigat cu scorul de 3-0 in fata echipei Politehnica Iasi, ca isi doreste ca formatia sa sa lege trei-patru victorii pentru a avea continuitate.
"Chiar daca 3-0 pare un scor de neprezentatre, meciul a fost greu. Cu toate acestea ne-a iesit, iar acum imi doresc trei-patru victorii la rand.
Vreau o continuitate la Rapid.
A fost greu fara fani pentru ca nu am putut sa ne bucuram alaturi de ei", a spus Rada.
In ceea ce priveste cearta dintre Pancu si Cesinha, din finalul primei reprize, Rada a spus: "Foarte bine ca se cearta, inseamna ca sunt nemultumiti de joc, ca vor sa se motiveze. Asta a lipsit la Rapid pana acum, rautatea. La sfarsit, Pancu si Cesinha s-au pupat".
Rada s-a referit si la decizia Comisiei de Apel a FRF, care a respins memoriul Rapidului in cazul "bricheta": "Am asteptat sa vedem echipa Rapid primind ceea ce s-a pierdut in niste birouri. Normal era ca jucatorii sa primeasca ceea ce meritau pe teren. Este o lupta intre cine are putere si influenta mai mare. Practic, Steaua a castigat fara sa castige. Vad ca s-a schimbat un pic trendul, nu se mai apasa pe butoane, ci se mangaie sau se pipaie".

Niciun comentariu: