IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 17 aprilie 2008

POPA ISI SERBEAZA ZIUA DE NASTERE LA PUTNA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, care joi implineste 55 de ani, a declarat ca de ziua sa merge din nou la Putna.
„De ziua mea, ma duc din nou la Putna sa ma reculeg! Mi-am facut un obicei din asta in ultimii ani, de cand sunt antrenor la Iasi. Acesta este al treilea an de cand ma duc la Putna de ziua mea. Eu sunt mare patriot si mi se pare normal sa ma duc la mormantul celui mai mare roman, Stefan cel Mare!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a spus ca pe langa sanatate, isi doreste de ziua sa inca sase puncte cu Poli, pentru a scapa de la retrogradare: „Ce mi-as putea dori? Sa fiu sanatos! Ah, si mai vreau macar sase puncte pana la finalul campionatului, pentru a scapa Poli de retrogradare“.
Popa a precizat ca nu va merge joi la Comisia de Apel pentru a-si sustine memoriul prin care cere reducerea suspendarii primite dupa ce l-a bruscat pe Mara: „Am spus ca de ziua mea nu ma duc la Comisie! Am facut un memoriu si va merge presedintele Sorin Boca sa-l sustina!
Eu am intalnire cu Stefan cel Mare!“

Niciun comentariu: