IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 4 aprilie 2008

CONFLICT INTRE POPA SI MARA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a avut un conflict cu atacantul formatiei Unirea Urziceni, Bogdan Mara, in minutul 65 al meciului din etapa a XXVII-a a Ligii I.
In minutul 65, Mara a fost inlocuit cu Cristian Constantin si, dupa ce a parasit terenul, s-a indreptat catre suporterii Unirii pentru a-i saluta. In drumul sau, Mara a trecut prin dreptul bancii tehnice a formatiei Poli Iasi, unde a fost împins de Ionut Popa si a cazut.
Tehnicianul formatiei iesene i-a întins apoi mina pentru a-l ajuta sa se ridice, însa Mara a refuzat si s-a ridicat singur. Dupa ce a salutat galeria, Bogdan Mara a trecut din nou prin dreptul lui Popa, care i-a aratat ca l-ar fi calcat, iar cei doi si-au adresat reciproc injurii.
La finalul meciului, Popa spus ca nu l-a impins pe Mara, ci acesta s-a lovit de el si a cazut.
„Mara s-a lovit de mine si pe urma a alunecat. M-a si calcat pe pantof. Chiar i-am spus ca pantofii mei sint scumpi, dar, ce sa faci, asa e in fotbal!“
Mara a fost revoltat de tratamentul pe care i l-a aplicat antrenorul iesenilor si a replicat: "Cred ca omul asta a innebunit! Imi era simpatic Ionut Popa, dar nu stiu ce s-a intamplat cu el în acel moment, m-a injurat si m-a imbrancit".

Niciun comentariu: