IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 17 aprilie 2008

BRANET SI CRISTEA, IN VIZITA LA LPS


Jucatorii Politehnicii Iasi, Cristian Branet si Andrei Cristea au fost joi in vizita la Liceul cu Program Sportiv.
Cei doi jucatori au facut poze cu elevii, au dat autografe si le-au oferit materiale promotionale cu insemnele gruparii din dealul Copoului.
„Este o initiativa a clubului iesean si mi se pare frumos sa venim sa stam de vorba cu viitorii sportivi“, a declarat Andrei Cristea.
Atacantul imprumutat de la Poli Timisoara a mai spus ca in vara va reveni la gruparea de pe Bega, chiar daca Uhrin Jr. nu-l vrea: „Mie la vara imi expira imprumutul la Poli Iasi si trebuie sa ma intorc la Timisoara. Pana atunci, insa, vreau sa joc cat mai bine si sa-mi ajut echipa sa scape de la retrogradare. Ce va fi din vara vom vedea. Totusi, eu am in palmares doua titluri de campion cu Steaua si n-ar da bine o retrogradare cu Poli Iasi! Nu cred ca se pune problema ca Poli sa retrogradeze!“

Niciun comentariu: