IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 24 aprilie 2008

IONUT POPA: „SUNTEM CEA MAI CURATA ECHIPA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca formatia sa este cea mai corecta din tot campionatul.
„Am vazut ca domnul Iancu se lauda ca Poli Timisoara este o echipa curata, pentru ca a batut pe CFR Cluj si pe Steaua. ~nseamna ca noi, care am batut pe CFR Cluj, pe Steaua, dar si pe Poli Timisoara, suntem cea mai curata echipa!“, a declarat Ionut Popa.
Referitor la partida de sambata, din deplasare, cu Gloria Bistrita, Popa a spus ca se asteapta sa obtina cel putin un punct: „Situatia este in continuare complicata din cauza bioritmului unor echipe, care au luat 12 puncte in ultimele patru meciuri! Noua ne mai trebuie patru puncte, pentru ca altfel sunt probleme mari! Trei echipe sunt deja retrogradate, iar pentru ultimul loc se bat Iasul, Buzaul si Piatra Neamt. Daca noi pierdem cu Bistrita, lucrurile se complica si de aceea vreau sa luam cel putin un punct. Sper ca jucatorii mei nu vor acuza oboseala, mai ales ca aseara (n.r. – miercuri seara) s-a jucat pe un teren foarte greu“.
Popa a mai precizat ca pentru partida cu Gloria Bistrita nu poate conta pe cativa jucatori.
„Nu cred ca mai are rost sa spun ca nu am tot lotul valid si ca nu pot alcatui cel mai bun «11». Balba si Sfarlea sunt suspendati, iar Mijin si Milea au acuzat dureri dupa partida cu Dacia Mioveni. Probabil ca voi incepe cu Palimaru titular. A dat golul victoriei cu Mioveniul. Cine-l mai scoate din primul «11»?!“, a conchis Popa.

Niciun comentariu: