IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 9 aprilie 2008

IONUT POPA: "CAND AM ASA JUCATORI, IMI VINE SA MA LAS DE FOTBAL!"


Antrenorul formatiei Politehnica Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri, la finalul meciului pierdut in fata Rapidului, scor 0-3, ca va da afara zece fotbalisti de la echipa sa deoarece nu sunt de nivelul primului esalon.
"Am crezut ca putem profita de situatia Rapidului. Nu a fost asa. O sa dau zece jucatori afara. Si in pantofi daca intram pe teren, jucam mai bine decat Sfarlea. Rapidul are psihicul putin zdruncinat dupa cazul bricheta, dar ei au fost mult mai buni decat noi. Elevii mei nu sunt fotbalisti de Divizia A, cu tot riscul ii dau afara. Imi pare rau ca le dau bani", a spus Popa.
Tehnicianul a mai afirmat ca ii vine sa se lase de fotbal cand ii vede pe unii dintre elevii sai: "Cele sase etape ramase ma obliga sa raman la Iasi. Cand am asa jucatori imi vine sa ma las de fotbal. Nu e posibil sa nu alergi si sa nu dai pase. Pancu si Grigore au jucat cum au vrut ei cu mijlocasii nostri. La jocul pe care l-am facut azi, ar fi culmea ca jucatorii mei sa spuna ceva. Pot sa pierd cu 3-0 si sa joc bine, dar asa cum am pierdut este de neacceptat".

Niciun comentariu: