IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 19 aprilie 2008

IONUT POPA: „SUNT NEMULTMIT DE JOC SI DE REZULTAT!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat extrem de nemultumit de rezultat la finalul partidei FC Vaslui – Poli Iasi, scor 0-0.
„Nu sunt multumit nici de joc, nici de rezultat. Am venit aici sa luam toate cele trei puncte, dar la cum am evoluat nu meritam acest lucru.
Chiar daca am facut faza de aparare bine, in atac nu am contat, iar lipsa lui Balba s-a vazut. Acest punct nu ne ajuta cu nimic, atata timp cat alte echipe castiga in deplasare si si-au revenit, de parca sunt niste vrabiute care iai iau zborul!“
De partea a cealalta, Emil Sandoi s-a declarat multumit de prestatia jucatorilor sai: "In comparatie cu ultimele doua jocuri, s-a vazut o schimbare a echipei in ceea ce priveste atitudinea si ii felicit pe jucatori. Pentru rezultat insa nu pot sa fac acest lucru. Totusi, jocul imi da sperante pentru viitor si se pare ca am trecut de acea pasa proasta. Nu am avut inspiratie la finalizare si cred ca ne-a lipsit si norocul".

Niciun comentariu: