IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 13 aprilie 2008

IONUT POPA: "SUNT IDOLUL FEDERATIEI!"


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica faptul ca este foarte iubit de reprezentantii Federatiei Romane de Fotbal si, de aceea, a fost suspendat trei etape.
„Sunt idolul Federatiei! Ma iubesc foarte mult cei de la Federatie, de aia m-au suspendat trei etape! Nu cred ca o sa platesc amenda, daca ei ma iubesc, s-o plateasca ei!
Nici clubu’ nu vrea s-o plateasca, nu stiu ce fac...“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a spus in gluma ca regreta acum ca nu l-a lovit pe Mara: „Acum imi pare rau ca nu am dat cu pumnu’! Plateam dublu, dar macar stiam o treaba! Glumesc, va dati seama!
Daca as veni cu prietenii mei, Ionut Iftimoaie si Catalin Morosanu, i-as bate pe toti! Eu – cu gura si ei – cu pumnii!“
Intrebat unde va sta la meciul de duminica, de pe teren propriu, cu UTA, Popa a spus ca va alege tribuna a doua: „Cred ca astazi voi sta la tribuna a doua,... acolo unde trebuia sa stea presa, dar sunt conditii improprii. Stau printre suporteri! Acolo, la tribuna a doua, lumea ma iubeste. Cum comunic cu banca tehnica? Nu stiu! Cred ca o sa sap un tunel subteran astazi, ca sa pot vorbi cu cei de pe banca de rezerve.“

Referitor la modul in care va proceda la Vaslui, in etapa a viitoare, Popa a spus in stilul sau caracteristic: „Cum unde stau?! In mijlocul galeriei gazdelor. Sa vedeti daca nu-i fac si pe aia sa ma iubeasca!“
Antrenorul Politehnicii Iasi, Ionut Popa, a primit trei etape de suspendare si o amenda de 5.000 de lei, dupa ce, la meciul Poli Iasi – Unirea Urziceni, din etapa a XXVII-a, l-a bruscat pe mijlocasul Bogdan Mara.
Popa a efectuat prima etapa de suspendare in partida cu Rapid, din deplasare, din etapa a XXVIII-a.

Niciun comentariu: