IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 20 aprilie 2008

IONUT POPA: „CU MIOVENIUL TREBUIE SA IAU ATACANTI DE LA ECHIPA A DOUA!“


Antrenorul Politehnicii Iasi, Ionut Popa, s-a declarat duminica nemultumit de faptul ca nu mai are atacanti si ca este nevoit sa ia jucatori de la echipa a doua.
„Am probleme mari cu atacantii! Andrei Cristea a luat un cartonas galben la Vaslui si este suspendat. Clement Palimaru este in continuare bolnav si nu stiu cand isi va reveni... Balb\ a inceput astazi (n.r. – duminica) antrenamentul, dar a trebuit sa intervina medicul echipei, pentru ca iarasi a acuzat dureri la genunchi. In conditiile astea, n-am niciun atacant pentru partida de marti. Cu Mioveniul trebuie sa iau atacanti de la echipa a doua! Cred ca o sa vorbesc sa-l iau pe Stiubei de la echipa a doua... N-am alta solutie! Poate se reface Balba, dar nu sunt convins...“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca s-ar multumi si cu un rezultat de egalitate in partida cu Dacia Mioveni: „Cu Mioveniul va fi foarte greu! Nu este un meci decisiv pentru noi, poate pentru ei... Si cu un egal noi ne-am rezolvat situatia. Daca vom castiga, chiar nu mai avem probleme cu salvarea de la retrogradare!“

Niciun comentariu: