IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 8 aprilie 2008

POPA , SUSPENDAT TREI ETAPE!


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a fost marti prezent la Comisia de Disciplina pentru a da explicatii vizavi de comportamentul pe care l-a avut in timpul partidei cu Pandurii Targu Jiu, cand arbitrul asistent Miklos Nagy a spus ca tehnicianul l-a jignit, si in legatura cu incidentul de vineri avut cu Bogdan Mara, in timpul partidei cu Unirea Urziceni.
La iesirea de la Comisie, Popa era extrem de degajat, insa nu a scapat de suspendare, Comisia dandu-i trei etape si 5.000 de lei amenda.
Intrebat cum a fost la Comisie, Popa a raspuns in stilul sau caracteristic.
„A fost bine, a fost racoare inauntru. Oamenii au aer conditionat! Le-am zis ca o sa fiu cel mai cuminte de acum incolo! Le-am spus ca o sa merg si la biserica si daca voi mai face prostii sa fiu pus pe boabe de porumb sau pe coji de nuca! Trebuie sa fiu cuminte!“, a spus Popa, care intrebat fiind de jocurile de culise din campionatul romanesc, a raspuns: „Nu stiu ce e aia joc de culise, eu am o regula: ca nu am nicio regula!”

Niciun comentariu: