IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 13 aprilie 2008

GABI STAN SI-A DAT DEMISIA!


Antrenorul formatiei UTA, Gabi Stan, si-a anuntat duminica demisia dupa infrangerea din meciul cu Poli Iasi, explicandu-si gestul prin faptul ca echipa aradeana nu se mai poate salva de la retrogradare.
„Am anuntat conducerea inca de aseara ca indiferent de rezultatul din acest meci voi demisiona. Simt ca nu mai pot face nimic si nu are rost sa ne mai pacalim. Nu am reusit sa fac mare lucru in cele sase etape de cand am venit. Nu sunt nici Iisus sa iau asupra mea pacatele altora!“, a declarat Gabi Stan.
„Am reusit cat de cat sa adun echipa, dar a venit acel scurtcircuit din meciul cu Farul, care a daramat totul“, a mai spus tehnicianul, adaugand ca s-a confruntat la formatia din Arad cu „niste probleme de care nu am avut parte niciodata in cariera mea“.
Tehnicianul a mai spus ca echipa sa a fost urmarita de ghinon si a dat ca exemplu meciul cu Steaua, care a obtinut victoria in meciul cu UTA in minutele de prelungire. „Steaua a castigat campionatul si datorita lui UTA. Gigi Becali a avut mana de aur“, a fost de parere Gabi Stan.
Cat despre meciul cu Poli Iasi, Gabi Stan a fost de parere ca diferenta de scor a fost mare si s-a declarat mahnit de greselile din apararea aradenilor.

Niciun comentariu: