IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 4 aprilie 2008

MIHAI STOICA : „VREMEA NE-A CURATAT PE TOTI!“


Managerul echipei din Urziceni, Mihai Stoica, a criticat dur arbitrajul partidei si în special prestatia centralului Hateganu. "Ne-am adaptat foarte bine conditiilor de joc si am reusit sa castigam, desi am avut un arbitraj potrivnic. Spun asta desi am castigat meciul. Mai rar am vazut un asemenea arbitraj precum cel al lui Hategan. Nu stiu ce indisponibilitati avem pentru meciul de la Cluj, pentru ca vremea asta ne-a curatat pe toti. Va fi foarte dificil meciul de la Cluj, dar în primul rand pentru CFR. Pacat ca nu suntem mai sus în clasament. Tragand linie si vazand cate puncte am pierdut din cauza arbitrajului, pot spune ca meritam sa fim mult mai sus", a spus Mihai Stoica.

Niciun comentariu: