IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 30 aprilie 2008

SORIN BOCA: „VREM SA-L CONVINGEM PE POPA SA CONTINUE CU POLI IASI!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca va incerca in perioada imediat urmatoare sa-l convinga pe antrenorul Ionut Popa sa-si prelungeasca intelegerea cu gruparea din dealul Copoului.
„Am vazut ca multi il dau deja pe Popa plecat de la Iasi! Vrem sa-l convingem pe Popa sa continue la Poli! {tiu ca are multe oferte din tara si din strainatate, dar este de datoria noastra sa incercam sa-l convingem sa-si prelungeasca intelegerea cu noi, pentru ca împreuna am facut o treaba excelenta în ultimii ani“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca nu-si face griji ca gruparea din dealul Copoului nu va obtine licenta pentru sezonul viitor: „Sunt unii care fac fel de fel de speculatii pe aceasta tema, dar tin sa-i asigur pe iubitorii fotbalului din Iasi ca vom primi licenta fara probleme. ~n cel mai scurt timp, vom achita restanta ramasa la bugetul de stat si cu siguranta vom lua licenta. ~n plus, sper ca vineri sa ne asiguram prezenta in prima liga si în urma parcursului din campionat“.
Boca a mai precizat ca isi doreste ca toti jucatorii a caror contracte expira in aceasta vara sa continue la Poli Iasi: „Sunt nu mai putin de cinci jucatori a caror contracte cu noi expira in aceasta vara. Acestia sunt Traian Marc, Romulus Miclea, Adrian Toma, Sergiu Homei si Andrei Cristea. Noi ne-am dori ca toti sa continue cu noi, dar e greu de crezut ca ii vom convinge pe toti. Totusi, eu sper sa reusim acest lucru cu c=t mai multi“.

Niciun comentariu: