IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 11 aprilie 2008

POPA: „DACA AS FI SUPORTER, CRED AS LUA MASURI EXTREME!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca se asteapt la un meci greu duminica, pe teren propriu, cu UTA, din cauza numarului mare de jucatori absenti.
„Sincer, nu stiu cum sa aleg cea mai buna formatie, in conditiile in care am sapte jucatori incerti sau indisponibili. Nu stiu daca voi putea conta pe Ciprian Milea, Dominik Bersnjak, Iosif Kalai, Paul Tincu, Andrei Cristea, Radu Ciobanu si Andrej Pecnik. Ce pot sa mai spun? Le-am spus jucatorilor mei ca sunt foarte suparat pe ei pentru modul in care au jucat in ultimele trei meciuri. Eu daca as fi suporter al acestei echipe, cred ca as ajunge la masuri extreme! Suntem intr-o situatia grea, dar cred ca ne vom reveni“, a declarat Ionut Popa.
Tehncianul iesenilor a spus ca lupta pentru salvarea de la retrogradare este foarte grea, in conditiile in care niste echipe care au pierdut mai mereu, acum au inceput sa castige: „Eu nu inteleg cum niste echipe care pana acum, au inceput sa castige. Nu vreau sa acuz pe nimeni, da’ zic si eu asa... Uitati-va ce noroc au avut Pandurii. Eu n-am vazut in viata mea ce s-a intamplat la meciul lor cu Dinamo. Pai au aia 1-0, doua ratari mari si-un penalty si in final bat Pandurii cu 2-1. |sta nu-i noroc?! La CFR Cluj bat cu 2-1, dupa un autogol si o minge deviata de un jucator al Clujului. La Constanta au penalty vazut doar de arbitru! Cu noi, cu un om in minus, ne-au dat gol de-abia pe final... Ce sa mai... Norocul face parte din joc si tine cu cei buni! Eu chiar i-am dat pe jucatorii de la Pandurii ca exemplu elevilor mei. Au ambitie si mult noroc. Asta e!“

Niciun comentariu: