IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 16 aprilie 2008

POPA: “A VENIT MOMENTUL SA OBTINEM PRIMA VICTORIE IN DEPLASARE!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri ca spera ca echipa sa sa profite de perioada slaba pe care o traverseaza FC Vaslui si sa obtina prima victorie in deplasare din acest campionat.
„Am asteptat aproape un campionat intreg o victorie in deplasare si cred ca ar fi cazul sa vina! Bucuria ar fi cu atat mai mare daca am obtine-o acum, la Vaslui, intr-un meci al orgoliilor in Moldova. Vasluiul nu trece printr-o perioada prea buna si cred ca putem profita de acest lucru. Trei puncte in partida de la Vaslui ar fi ideale pentru noi. Nu ne-ar salva matematic de la retrogradare, dar am face un pas foarte important in perspectiva mentinerii in prima liga", a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor asteapta ca suspendarea de trei etape sa-i fie redusa la doua etape si astfel sa poata sta pe banca tehnica a echipei sale in meciul de la Vaslui. Popa a fost sanctionat dupa incidentul cu fotbalistul Unirii Urziceni, Bogdan Mara, cu o suspendare de trei etape, din care si-a ispasit doua.

Niciun comentariu: