IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 25 aprilie 2008

POPA, OFERTAT DE FC VASLUI, „U“ CLUJ SI HONVED


Antrenorul formatiei Politehnica Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca reprezentantii cluburilor FC Vaslui, Universitatea Cluj si Kispest-Honved Budapesta s-au interesat de serviciile lui, dar el a amanat discutiile pentru finalul sezonului.
Astept rezultatul alegerilor locale si in functie de ele voi vedea daca raman sau nu la Iasi. Pe de alta parte, nu ascund ca am avut deja discutii cu reprezentantii cluburilor Universitatea Cluj si FC Vaslui, dar si cu Kispest-Honved din Ungaria, printr-un intermediar. Nu am stabilit nimic cu nimeni. Le-am spus oamenilor sa astepte sa-mi fac treaba la Iasi si dupa finalul sezonului vom discuta", a declarat Ionut Popa.
In ceea ce priveste situatia de la echipa sa, Politehnica Iasi, aflata in lupta pentru evitarea retrogradarii, Popa a afirmat: "Tot ce imi doresc acum este sa adunam 40 de puncte. Atunci pot sa spun ca suntem linistiti. Deocamdata nu suntem, mai putem retrograda, chiar daca altii rad de mine cand aud ca sunt ingrijorat. Daca atingem borna 40 dupa meciul cu Gloria Bistrita ma voi linisti. Se vor debloca primele si ne putem considera salvati de la retrogradare".
Partida Gloria Bistrita – Politehnica Iasi, din etapa a XXXII-a a Ligii I, se va disputa sambata, de la ora 17.00.

Niciun comentariu: