IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 4 aprilie 2008

IONUT POPA: «AM INTRAT IN HORA RETROGRADARII!»


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa a declarat la finalul meciului pierdut cu Unirea Urziceni, scor 2-3, ca dupa infrangerile consecutive din ultimele doua etape formatia sa a intrat in "hora retrogradarii".
"Am intrat într-o hora grea si nu stiu cum vom reveni.
Tot jucatorii trebuie sa scoata caruta din noroi. Cu abnegatie si caracter vom reusi acest lucru", a declarat Ionut Popa.
"Am pierdut din cauza terenului foarte greu, a absentelor din primul unsprezece si al gafelor monumentale din aparare. La primele goluri ale Unirii, efectiv am pasat la adversar.
S-a resimtit lipsa lui Onut, pentru ca Ilie a facut gafe de desene animate. Am avut si noi cateva ocazii, prin Naidin, Buta si Cristea, si daca nu le iroseam altul era rezultatul. Terenul ne-a dezavantajat clar, sunt convins ca nu pierdeam astazi daca aveam un gazon uscat", s-a plans tehnicianul, care i-a criticat pe adversari ca nu au jucat mare lucru din punctul de vedere al constructiei si au "bubuit mingile spre unicul atacant".

Niciun comentariu: