IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 17 aprilie 2008

POPA A FOST SUPARAT DE COMISIA DE APEL CHIAR DE ZIUA SA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca este suparat de ziua sa deoarece sant prea multe lucruri incorecte an fotbal.
„Cum ma simt de ziua mea? Sunt suparat de ziua mea! Am stat si m-am gandit ca pe Balba l-au eliminat aiurea la Targu Jiu si am luat bataie. La Buzau a intrat ala pe teren cu pistolul si nu le-a suspendat terenu’. Lui Lovin i-au dat sase etape de suspendare si s-a revenit la doua... In schimb, mie, care de-abia l-am atins pe Mara, mi-au dat maxim de pedeapsa. M-am uitat in regulament si am vazut ca trei etape de suspendare e maxim pentru ce am facut eu. Cineva nu ne vrea binele! Daca tot vor sa fie corecti, macar sa fie corecti pana la capat! Macar asa, din respect pentru activitatea mea de antrenor, puteau sa-mi reduca din pedeapsa. Vad ca toti evita sa spuna lucrurilor pe nume! De ce nu spune nimeni ca dupa acele nedreptati, acum, Pandurii si Buzaul pot scapa de retrogradare?!“, a declarat Ionut Popa, dupa ce Comisia de Apel i-a respins joi memoriul la suspendarea de trei etape ca urmare a incidentului din timpului meciului cu Unirea Urziceni, cand l-a bruscat pe Mara.

Niciun comentariu: