IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 18 aprilie 2008

SORIN BOCA: „SPER SA PLECAM NEINVINSI DE LA VASLUI!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca isi doreste ca elevii lui Ionut Popa sa ia cel putin un punct la Vaslui.
„Speram ca ultimele etape sa nu ne gaseasca departe de grijile retrogradarii. Se pare, insa, ca mai avem de muncit pentru a ne atinge obiectivul. Ne asteapta un meci deosebit. Sper sa plecam neinvinsi de la Vaslui! Intalnim o echipa puternica. Ei au avut ca obiectiv Cupa UEFA si, chiar daca nu vor reusi sa se califice, oricum au o echipa puternica. Sper ca jucatorii nostri vor sti sa beneficieze de pasa mai putin reusita prin care trece Vasluiul si sa obtinem prima victorie in deplasare“, a declarat Sorin Boca.
Boca a mai spus ca jucatorii si oficialii clubului sunt nemultumiti de modul in care sunt judecate anumite cazuri la Comisii: „Am observat ca anumite cazuri sunt judecate cu un regulament, iar altele cu un altul! Noi am cerut la Comisia de Apel ca in cazul domnului Popa sa se dea o suspendare intre minim si maxim, mai ales ca a fost la prima abatere, in «cazul Mara». La noi nu a fost posibil si s-a pastrat decizia de suspendare pentru trei etape. In schimb, la altii s-a judecat cu alta masura. Adica n use poate chiar sa fim luati de fraieri! Noi am cerut sa se respecte regulamentele la fel pentru toata lumea. Chiar nu se poate?! Cu putem intelege noi?! In plus, am observat la ultimele meciuri ca am echipa fost dezavanatajata de arbitri în deplasare. Cred ca acum, la Vaslui, nu se va intampla la fel, pentru ca, din de-am vazut eu, Deaconu a crescut mult în ultima perioada si nu va mai da un penalty eronat ca in urma cu doi ani...”.

Niciun comentariu: