IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 21 aprilie 2008

SORIN BOCA: „PORUMBOIU SA VORBEASCA DESPRE ESECUL LOR CU CEAHLAUL, NU CUI DA PUNCTELE IASUL!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, s-a declarat luni deranjat de atacurile venite din partea finantatorului de la FC Vaslui, Adrian Porumboiu.
„Am vazut ca domnul Porumboiu a facut tot felul de afirmatii despre echipa noastra, cum ca noi am fi luat punct de la Vaslui ca sa-l dam altei formatii. Astea sunt niste aberatii! Noi am luptat la Vaslui sa castigam pentru a nu mai avea emotii `n ceea ce priveste retrogradarea. Nici vorba de dat puncte la alte echipe. Avem noi o situatie asa buna `ncat ne permitem sa dam puncte altora?! Domnul Porumboiu daca vrea sa atace echipa lui sau arbitri s-o faca, da’ sa ne lase pe noi `n pace! Sa nu ne implice pe noi `n problemele dumnealui! Mai bine ar vorbi domnul Porumboiu despre esecul cu Ceahlaul, de pe teren propriu, nu cui da Iasul punctele!“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul formatiei iesene a mai spus ca un succes `n fata Daciei Mioveni, miercuri, pe teren propriu, ar fi echivalent cu salvarea de la retrogradare: „Cei de la Mioveni au o situatie foarte grea dupa esecul de pe teren propriu cu Farul Constanta. E clar ca pentru ei meciul din Copou este ultima sansa pentru a mai spera la salvarea de la retrogradare. ~n schimb noi daca luam toate cele trei puncte, avem sanse mari sa ramanem `n prima liga“.

Niciun comentariu: