IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 17 aprilie 2008

POPA VREA CADOU TREI PUNCTE IN DOUA ETAPE


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca nu a primit nimic din partea jucatorilor, deoarece le-a cerut un singur cadou – trei puncte an urmatoarele doua etape.
„Le-am spus jucatorilor ca nu vreau sa-mi ia nimic de ziua mea! Le-am cerut in schimb sa ia macar trei puncte in urmatoarele doua partide, drept cadou“, a mai zis Popa.
Tehnicianul iesenilor a precizat ca a fost impresionat de un copil, care i-a spus ca il iubeste mai mult decat pe parintii sai: „Astazi (joi – n.r.), pe la ora 11.00, m-a sunat un copil, care mi-a spus ca este an clasa a IV-a si mi-a zis «La multi ani!» si ca ma iubeste mai mult decat pe parintii lui! Am ramas mut. Nici n-am stiut cum sa-i multumesc acelui copil.
Popa a primit din partea unui patron de patiserie din Iasi un tort pe care era o poza trucata, cu Popa imbracat drept cavaler si mesajul „Luptatorul nostru 055!“.
Popa a mai primit un portret facut de pictorul Florin Buciuleac si cu mesaje din partea staff-ului administrativ de la Poli Iasi.

Din partea unui suporter, Popa a primit un DVD cu imagini de la ziua sa de nastere de anul trecut si cu declaratiile cele mai spumoase pe care le-a facut de cand a venit an dealul Copoului.

2 comentarii:

supermoldavia spunea...

cum fac sa iau legatura cu tine?
am nevoie de niste poze daca poti sa ma ajuti

czavastin spunea...

Adresa mea de mail e: mihaizava@yahoo.com. Trimite-mi un mesaj acolo si iti dau nr. de telefon. Nu-l postez aici ca...