IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 29 aprilie 2008

BOGDAN ONUT: „AM FOST LUCRATI PE FATA DE CORPODEAN!“


Capitanul formatiei Politehnica Iasi, Bogdan Onut, a declarat marti ca principalul responsabil pentru esecul gruparii iesene in meciul de la Reghin, cu Gloria Bistrita, scor 0-2, este arbitrul Sorin Corpodean, care „facut tot posibilul sa iasa acest rezultat“.
„Nici nu vreau sa-mi mai amintesc de acel meci. Am pierdut cu 0-2, dar Corpodean a facut tot posibilul sa iasa acest rezultat! Ne-a tocat pe fata! Asta am simtit din teren, asta spun, ce sa ma mai ascund dupa deget. De fapt, nici nu ma asteptam sa iasa altfel. Cand am aflat ca ne va arbitra Sorin Corpodean, am stiut ca vom juca degeaba. Cat de bine am fi evoluat noi, avea grija domnul Corpodean sa pierdem. Poli a fost furata pe fata!“, a declarat Bogdan Onut.
Partida Gloria Bistrita – Politehnica Iasi s-a disputat in etapa a 33-a a Ligii I si s-a incheiat cu victoria gazdelor, scor 2-0.
Capitanul iesenilor a mai spus ca pe acest final de campionat mai pot aparea rezultate ciudate. „Liga I este liga tuturor posibilitatilor. Se poate intampla orice in campionatul nostru. Este posibil sa apara rezultate surprinzatoare in ultimele etape, in conditiile in care sunt echipe care nu mai au niciun obiectiv“, a incheiat Onut.

Niciun comentariu: